Friday 23 September 2011

ILYSM

assalammualaikum , saya budak baru kat blog ny , Jadi beri lahh tunjuk ajar anda sume . Saya punyer nama amer , tak perlu tau name penuh , Segann saya . HAHA . Terima kasih untuk my love iera , sebub dah buad blog , SAYANG sangat kat awak lahh iera , walau kite jarang text , Setiap sabtu ahad jea penuh msej kite , yea lah hostel kan saya . Awak sekolah biase , Mesty lahh bez .

Suke sangat , Kite dah 7 bulan , Start couple 5.3 2011 , Memang tak sngke jodoh kite hahaha ,,

Saya sayang sangat kat awak iera . Setiap malam jumaat then sabtu kite spend time kat taman cina kan , WAAAHH ! Sweet kite yee , Saya pelok awak depan mmbea saya . tak sangke awak pemalu , Tapi mmbea saya punyer awek ckp tak payah nak malu kehn ? , awak pun tak malu (!) HAHAHA , malas sangat b nak masuk gmbr kite semalam lahh . Usb hilang . Kalau rajen , Syg masuk lahh sendiri kehn . HEHEHE , Gedicc :|

No comments:

Post a Comment